در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک - 30 گرم

    شناسه محصول: 6262863400340
    شناسه محصول: 6262863400340
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    163٬500
    124٬000 39٬500 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک از روغن زیتون و موم زنبور عسل تهیه شده و برای مادر و کودک هیچ گونه ضرری ندارد. این کرم پوست سینه و اطراف آن را ترمیم کرده و سبب رفع ترک، سوزش و خارش نوک سینه می شود. این کرم آنتی باکتریال است و عفونت های قارچی و باکتریایی...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک - 30 گرم
    نقد و بررسی
    کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک از روغن زیتون و موم زنبور عسل تهیه شده و برای مادر و کودک هیچ گونه ضرری ندارد. این کرم پوست سینه و اطراف آن را ترمیم کرده و سبب رفع ترک، سوزش و خارش نوک سینه می شود. این کرم آنتی باکتریال است و عفونت های قارچی و باکتریایی را مهار می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک ترک ها و زخم های سینه را ترمیم و بازسازی می کند. این محصول در برابر عفونت های قارچی و باکتریایی از سینه محافظت کرده و با داشتن خاصیت رطوبت رسانی خود، مانع خشکی نوک سینه می شود.

    با توجه به این که در دوران بارداری خانم ها، ترک سینه به عنوان یکی از تغییرات اصلی بدن محسوب می شود، استفاده از کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک به دلیل داشتن خاصیت ترمیم کنندگی، بسیار مفید و مؤثر می باشد و می تواند این ترک ها را بازسازی کند.

    ترک و زخم نوک سینه در دوران شیردهی یکی از مشکلاتی است که مادران شیرده با آن روبرو هستند و به شدت سخت و دردآور است. برای درمان فوری این عارضه ی دردناک استفاده از کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک توصیه می شود چرا که این محصول خاصیت رطوبت رسانی داشته و می تواند مانع از خشکی، التهاب و قرمزی نوک سینه بشود و یک ترمیم کننده پوست قوی به شمار می رود.

    از این کرم با خیال آسوده می توان استفاده کرد و دردهای خود را تسکین داد بدون این که کوچکترین ضرری به نوزاد وارد شود، چرا که در ترکیبات این کرم از پارابن، رایحه و مواد آلرژن و مضر استفاده نشده است.

    در ترکیبات این محصول از مواد طبیعی و خالصی نظیر موم زنبور عسل و روغن زیتون استفاده شده است و برای استفاده بانوان با هر نوع پوستی مناسب می باشد.

     

     

    مواد مؤثر و طبیعی در ترکیبات این محصول:

    موم زنبور عسل:

    موم زنبور عسل دارای ویتامین A می باشد و به کلاژن سازی پوست کمک می کند و باعث مرطوب شدن پوست می شود. استفاده از این ماده علاوه بر هیدراته و نرم کردن پوست، باعث می شود سلول ها بازسازی شده و به دلیل این که سبب بسته شدن منافذ نمی شود پس از مصرف آن، هوا به خوبی در پوست گردش می کند. از دیگر فواید موم زنبور عسل می توان به خاصیت ضد التهابی آن اشاره کرد که باعث از بین رفتن عفونت های قارچی پوست شده و خارش و خشکی پوست را رفع می کند.

     

    روغن زیتون:

    روغن زیتون علاوه بر دارا بودن اسید های چرب مفید، از ویتامین E نیز غنی می باشد و می تواند خشکی پوست را برطرف کرده و آن را نرم و انعطاف پذیر کند. این روغن به دلیل رطوبت رسانی مناسب به سلول های خشک، آن ها را تغذیه کرده و باعث نرم و صاف شدن پوست می شود. از دیگر خواص این روغن می توان به آنتی اکسیدان های فراوان موجود در آن اشاره کرد. بنابراین استفاده از این روغن سبب می شود رادیکال های آزاد نتوانند به سلول های پوست آسیب برسانند.

     

     

    ویژگی های کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک:

    • محافظت از سینه در برابر عفونت های باکتریایی و قارچی
    • دارای خاصیت مرطوب کنندگی و جلوگیری از خشکی نوک سینه
    • بازسازی کننده و ترمیم کننده ترک ها و زخم های سینه
    • برطرف کننده التهاب، سوزش و قرمزی نوک سینه
    • بدون پارابن، رایحه، ترکیبات آلرژن و مضر برای نوزاد
    • حاوی ترکیبات طبیعی و خالص نظیر لانولین، موم زنبور عسل، روغن زیتون
    • مؤثر در دوران شیردهی و بارداری
    • قابل استفاده برای انواع پوست

     

     

    نحوه مصرف:

    • پس از هر بار شیردهی، ابتدا دست های خود را به خوبی شسته و خشک نمایید. سپس مقدار مناسبی از کرم رفع شقاق سینه را با کمک انگشتانتان بر روی نوک سینه و پوست اطراف آن مالیده و به آرامی ماساژ دهید.
    • در صورت نیاز مصرف آن را در روز می توانید چند بار تکرار کنید.
    • بهتر است قبل از شیر دادن به نوزاد ناحیه چرب مورد نظر را با استفاده از پنبه پاک کنید. با توجه به این که این محصول دارای روغن های خوراکی و گیاهی می باشد برای مادر و نوزاد ضرری نداشته و نیازی به شستشو با آب و مواد شوینده نیست.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • این محصول را در محیطی خشک و در دمایی کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    • کرم را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • پس از تمام شدن تاریخ مصرف کرم، آن را دور انداخته و از مصرف آن خودداری کنید.
    • در صورتی که پس از استفاده هر گونه التهاب یا آلرژی را مشاهده کردید، مصرف آن را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید.
    • این کرم نباید با چشم ها تماس داشته باشد.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    شقاق سینه چیست؟

    هر گونه شکاف، ترک یا زخم در ناحیه نوک سینه را می توان شقاق سینه نامید. این عارضه که معمولا در یکی از سینه ها یا در هر دو بروز پیدا می کند علائمی نظیر قرمزی، زخم، ترک، درد و حتی خونریزی در نوک سینه ها را به دنبال دارد. این علائم می تواند به دلیل مدت زمان ایجاد این عارضه در افراد مختلف باشد.

     

     

    آیا کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک نیاز به شستشو دارد؟

    خیر. ترکیبات گیاهی به کار رفته در این کرم، خوراکی بوده و هیچ گونه ترکیبات آلرژن و مواد مضری در آن به کار نرفته است بنابراین برای نوزاد کاملا ایمن است. لازم به ذکر است برای پاک کردن آن می توانید از مقداری پنبه کمک بگیرید و نیازی به شستشو ندارد.

     

     

    کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک برای چه افرادی توصیه می شود؟

    1. بانوان باردار: در این دوران به علت تغییرات هورمونی، سینه ها بزرگ شده و همین امر سبب کشیده شدن پوست سینه می شود. بنابراین نوک سینه تحریک شده و باعث ایجاد ترک می شود.
    2. مادران شیرده: نوزاد در روزهای ابتدایی زندگی اش نمی تواند به خوبی سینه مادر را در دهان بگیرد، در این شرایط برای مکیدن شیر، فشار بسیار زیادی به آرئول وارد می کند و مادر دچار شقاق سینه می شود.
    3. افرادی که بین بدن و لباس آن ها اصطکاک زیادی وجود دارد: اصطحکاک بیش از حد بدن با لباس و همچنین تعریق بالا، باعث تحریک شدن نوک سینه می شود. به طور مثال ورزشکاران در اثر دوندگی در مسافت های طولانی دچار شقاق سینه دونده می شوند.
    4. افرادی که دچار واکنش آلرژیک هستند: امکان دارد شقاق سینه در اثر حساسیت به مواد مختلف شیمیایی نظیر انواع عطرها، نرم کننده پارچه، پودر لباسشویی، صابون یا ژل، شامپو یا نرم کننده، مرطوب کننده یا لوسیون باشد.

     

     

    کرم رفع شقاق سینه ژنوبایوتیک چه فوایدی دارد؟

    این محصول می تواند با داشتن خاصیت مرطوب کنندگی، علاوه بر جلوگیری از خشکی نوک سینه، ترک ها را ترمیم کرده و زخم های سینه را بهبود بخشد. از دیگر فواید این کرم می توان قابلیت آن برای حفاظت از سینه در برابر عفونت های قارچی و باکتریایی اشاره کرد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا