در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب SPF 50 فاقد چربی ام کیو MQ - بژ روشن

    شناسه محصول: 6263450400149
    شناسه محصول: 6263450400149
    دسته بندی: پوست چرب و مختلط
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب ام کیو فاقد چربی بوده و برای انواع پوست مخصوصا پوست های چرب و جوش دار مناسب است. این ضد آفتاب از پوست مراقبت کرده و با رنگ بژ روشن همانند یک کرم پودر پوشش دهی مناسبی بر روی لک ها دارد. این کرم ضد تعریق است و بافت سبکی دارد.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب SPF 50 فاقد چربی ام کیو MQ - بژ روشن
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب ام کیو فاقد چربی بوده و برای انواع پوست مخصوصا پوست های چرب و جوش دار مناسب است. این ضد آفتاب از پوست مراقبت کرده و با رنگ بژ روشن همانند یک کرم پودر پوشش دهی مناسبی بر روی لک ها دارد. این کرم ضد تعریق است و بافت سبکی دارد.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد آفتاب SPF 50 فاقد چربی ام کیو دارای ساختاری بسیار سبک بوده و قدرت حفاظت کنندگی بالایی در برابر آسیب های مخرب اشعه های مضر UVA و UVB را دارا می باشد. این محصول از خاصیت ضد میکروبی برخوردار بوده و می تواند ترشح چربی اضافی پوست را تنظیم کند و به همین دلیل برای افرادی که دارای پوست های چرب و جوش دار و مستعد آکنه می باشند بسیار مفید و مؤثر عمل می کند. همچنین دارای خاصیت ضد براقی و مات کنندگی پوست نیز می باشد.

    کرم ضد آفتاب SPF 50 فاقد چربی ام کیو با تکیه بر تکنولوژی برتر به کار رفته در آن و همچنین به دلیل اهمیت بالای محافظت از پوست در برابر اشعه های مخرب نور خورشید، می تواند به میزان قابل توجهی مانع از بروز آسیب ها و مشکلات ناشی از تابش نور خورشید، شود. به گونه ای که این کرم قادر به ایجاد یک لایه ی محافظتی بر روی پوست بوده و می تواند از نفوذ اشعه های مضر نور خورشید به پوست جلوگیری کند.

    با توجه به این که میزان چربی بیش از حد موجود در سطح پوست های چرب، می تواند به عنوان یک معضل اساسی، مشکلات زیادی را برای این نوع پوست به همراه بیاورد، بر این اساس محصولاتی که مختص این نوع پوست در نظر گرفته می شوند می بایست از ترکیباتی تهیه شده باشند که بتوانند ترشح چربی پوست را تنظیم کرده و سبوم اضافی بر روی پوست را پاکسازی کنند و بدین ترتیب با ایجاد تعادل در فعالیت غددهای چربی پوست، باعث بهبود عملکرد غددهای چربی شوند.

    خوشبختانه کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو با توجه به این نیازهای مهم و با کمک گرفتن از عناصر مهار کننده چربی پوست، به خوبی می تواند از پوست های چرب در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت کرده و از ایجاد جوش و آکنه بر روی این نوع پوست، جلوگیری به عمل آورد.

    از دیگر ویژگی های کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی ام کیو می توان به ساختار سبک و جذب بالای آن اشاره کرد که بدون ایجاد چربی اضافه بر روی پوست و القا حس سنگینی به پوست، می تواند در برابر اشعه های مخرب UVA و UVB از پوست محافظت حداکثری و بالایی داشته باشد. بنابراین افرادی که از این محصول استفاده می کنند می توانند علاوه بر محافظت از پوست خود در برابر اشعه های نور خورشید، میزان چربی پوست خود را متعادل سازند.

    همچنین در این محصول از عوامل مرطوب کننده استفاده شده است و بدین ترتیب پس از استفاده از آن، نرمی و لطافت از دست رفته پوست، بازگردانده شده و دارای خاصیت ضد چروک نیز می باشد.

    کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو در چهار رنگ بژ روشن، بژ طبیعی، صورتی و بدون رنگ در بازار موجود می باشد.

     

     

    ترکیبات مؤثر در کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو:

    تیتانیوم دی اکسید:

    این ماده را می توان به عنوان یک ماده مات کننده ی قوی در نظر گرفت. به دلیل وجود این ماده در ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو، شاهد افزایش مقاومت لایه محافظتی ایجاد شده بر روی پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید خواهید بود. چرا که ذرات تیتانیوم دی اکسید به گونه ای می باشد که می تواند اشعه های مضر نور خورشید را به خوبی جذب کرده و مانع از نفوذ آن ها به پوست شود.

     

    گلیسیرین:

    از گذشته تا کنون برای بازگرداندن رطوبت از دست رفته پوست های خشک، از یک ماده طبیعی به نام گلیسیرین استفاده می شده است. گلیسیرین می تواند علاوه بر از بین بردن چین و چروک های پوستی، نرمی و طراوت خاصی را به پوست ببخشد. همچنین به دلیل وجود گلیسیرین در ترکیبات این کرم می تواند به تنظیم ترشحات چربی پوست کمک کرده و مانع از بروز جوش و آکنه بر روی آن شد.

     

     

    ویژگی های کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو:

    • دارای ساختاری بسیار سبک
    • دارای قدرت حفاظت کنندگی بالا در برابر تأثیرات مخرب و نامطلوب اشعه های مضر UVA و UVB
    • دارای خاصیت ضد میکروبی
    • مهار کننده و تنظیم کننده ترشح چربی پوست
    • دارای خاصیت ضد براقیت و مات کنندگی پوست
    • دارای مقاومت بالا در برابر تعریق و شستشو
    • مناسب برای پوست های چرب و جوش دار و مستعد آکنه
    • فاقد چربی
    • حاوی رنگ بژ روشن

     

     

    نحوه مصرف:

    مقدار مناسبی از کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو را 30 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض مستقیم تابش نور خورشید، به صورت یکنواخت بر روی پوست مالیده و با ملایمت آن را بر روی سطح پوست پخش نمایید.

    لازم به ذکر است در صورتی که زمان قرار گرفتن شما در معرض نور خورشید به طول انجامید می بایست هر 2 ساعت یکبار مصرف آن را تجدید نمایید.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • پس از مصرف محصول درب کرم را کاملا ببندید.
    • از تماس این کرم با چشم های خودداری کنید.
    • کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو فقط به منظور استعمال خارجی تهیه شده است.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • کرم ضد آفتاب فاقد چربی ام کیو را در محیطی خشک و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    چه مقدار از ضد آفتاب باید استفاده کرد؟

    معمولا میزانی که افراد از کرم های ضد آفتاب استفاده می کنند، تنها 25 تا 50 درصد از میزان لازم و ضروری برای حفاظت از پوست می باشد. استفاده از کرم ضد آفتاب بر روی پوست باید به گونه ای باشد که یک لایه ی محافظتی بر روی پوست تشکیل شود تا بتواند در برابر اشعه های مضر نور خورشید، اثر محافظتی کاملی داشته باشد.

     

     

    بهترین زمان استفاده از ضد آفتاب چه زمانی است؟

    حدودا 20 الی 30 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض نور خورشید می بایست از کرم ضد آفتاب استفاده کرد. چرا که برای جذب ضد آفتاب بر روی پوست، حدود 30 دقیقه زمان لازم است و کرم بعد از این زمان می تواند اثر خود را آغاز کند.

     

     

    چرا ضد آفتاب بعد از مواد آرایشی باید استفاده شود؟

    به افرادی که از کرم های ضد آفتاب استفاده می کنند توصیه می شود که بعد از همه مواد آرایشی که بر روی صورت استفاده می کنند، کرم ضد آفتاب بزنند. چرا که در غیر این صورت مواد آرایشی که بر پایه چربی و آب هستند، قادر به خنثی کردن اثرات مثبت ضد آفتاب می باشند.

     

     

    آیا در هوای ابری استفاده از کرم ضد آفتاب نیاز است؟

    بله. با توجه به این که ابرها قادر به جذب اشعه های مضر ماوراء بنفش نیستند، می بایست حتما در هوای ابری هم از کرم های ضد آفتاب استفاده شود. لازم به ذکر است 80 درصد از اشعه ی ماوراء بنفش در هوای ابری به پوست می رسد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا