در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب SPF 60 سی گل انواع پوست - بی رنگ

    شناسه محصول: 6260156000314
    شناسه محصول: 6260156000314
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب SPF 60 سی گل از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و مشکلات ناشی از آن مانند پیری زودرس، سوختگی، لک و ... محافظت می کند. این کرم ضد تعریق است و با دادن رطوبت کافی به پوست سبب شادابی آن می شود. همچنین بی رنگ است و برای خانم ها و آقایان قابل مص...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب SPF 60 سی گل انواع پوست - بی رنگ
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب SPF 60 سی گل از پوست در برابر اشعه مضر خورشید و مشکلات ناشی از آن مانند پیری زودرس، سوختگی، لک و ... محافظت می کند. این کرم ضد تعریق است و با دادن رطوبت کافی به پوست سبب شادابی آن می شود. همچنین بی رنگ است و برای خانم ها و آقایان قابل مصرف است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    ضد آفتاب سی گل یکی از محصولات مراقبت از پوست است که برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از تابش‌های مضر نور خورشید استفاده می‌شود. این محصول شامل ترکیباتی است که با جذب تابش‌های مضر UV از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری می‌کنند.

    ترکیبات اصلی ضد آفتاب سی گل شامل گلیسیرین، ویتامین E، روغن جوانه گندم و عصاره آلوئه ورا می باشد.این ترکیبات با جذب انرژی از تابش UV موجود در نور خورشید، این انرژی را به گرما تبدیل می‌کنند و در نتیجه پوست را از تابش‌های مضر UV محافظت می‌کنند. 

    این محصول علاوه بر محافظت از پوست در برابر تابش‌های UV، به پوست نرمی و لطافت می‌بخشد و کمک می‌کند تا پوست در برابر آسیب‌های محیطی مانند خشکی و پیری زودرس محافظت شود.

    به علاوه، ضد آفتاب بی رنگ سی گل می‌تواند برای انواع پوست‌ها بسیار مفید باشد. برای پوست‌های چرب و مستعد جوش، ضد آفتاب سی گل با ترکیبات ضد جوش مانند اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای ترکیب شده است که به کاهش تولید چربی و جلوگیری از جوش‌های پوست کمک می‌کند. همچنین برای پوست‌های خشک، ضد آفتاب سی گل با ترکیبات مرطوب‌کننده مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید ترکیب شده است که به پوست نرمی و لطافت می‌بخشد.

     

     

    ویژگی های ضد آفتاب سی گل انواع پوست بی رنگ

    • محافظت بالا انواع پوست در برابر اشعه های UVB و UVA
    • پیشگیری از پیری زودرس پوست
    • مقاومت بالا در برابر آب و تعریق
    • دارای اثرات مرطوب کنندگی بالا
    • دارای فرمولاسیونی کاملا پیشرفته
    • حاوی ترکیبات گیاهی

     

     

    چگونه ضدآفتاب را به درستی استفاده کنیم؟

    برای استفاده از ضد آفتاب سی گل، ابتدا پوست خود را تمیز کنید و سپس مقدار کافی از محصول را روی پوست خود بمالید. 

    بهتر است حداقل 15 دقیقه قبل از برون رفتن به آفتاب، از ضد افتاب استفاده کنید تا به راحتی جذب شود و پوست شما را در برابر تابش‌های UV محافظت کند. 

    در صورتی که بعد از چند ساعت در آفتاب هستید، هر 2-3 ساعت یک بار دیگر ضد آفتاب را بر روی پوست خود بمالید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    چرا ضد آفتاب بزنیم؟

    استفاده از ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر تابش‌های مضر نور خورشید بسیار ضروری است. تابش UV نور خورشید می‌تواند باعث آسیب‌های جدی بر روی پوست شود، از جمله سوختگی، درمان زخم‌ها، پیری زودرس، ایجاد لکه‌های قهوه‌ای، ریزش مو، بیماری‌های پوستی مانند سرطان پوست و غیره شود.

    با استفاده از ضد آفتاب، می‌توانید پوست خود را در برابر این آسیب‌ها محافظت کنید. ضد آفتاب با جذب تابش UV و جلوگیری از نفوذ آن در پوست، می‌تواند به پوست شما کمک کند تا سالم و جوان نگه داشته شود. همچنین، استفاده از ضد آفتاب می‌تواند به کاهش خطوط ریز و چین و چروک‌های پوست کمک کند.

    به علاوه، استفاده از ضد آفتاب برای افرادی که پوست حساسی دارند، بسیار مهم است. افرادی که پوست حساسی دارند، ممکن است به راحتی به تابش نور خورشید واکنش نشان دهند و در نتیجه سوختگی و التهاب پوست را تجربه کنند. استفاده از ضد آفتاب، می‌تواند به کاهش این واکنش‌ها کمک کند و پوست شما را در برابر آسیب‌های ناشی از تابش UV محافظت کند.

     

     

    آیا باید در هر فصل از سال از ضدآفتاب استفاده کنیم؟

    بله، استفاده از ضدآفتاب برای محافظت از پوست در برابر تابش‌های مضر نور خورشید در هر فصل از سال ضروری است. تابش UV نور خورشید در هر فصل از سال وجود دارد و می‌تواند باعث آسیب‌های جدی بر روی پوست شود، از جمله سوختگی، درمان زخم‌ها، پیری زودرس، ایجاد لکه‌های قهوه‌ای، ریزش مو، بیماری‌های پوستی مانند سرطان پوست و غیره شود.

    در فصل تابستان، تابش نور خورشید قوی‌تر است و در نتیجه استفاده از ضدآفتاب بسیار مهم است. در فصل بهار و پاییز، تابش نور خورشید نیز قوی است، بنابراین استفاده از ضدآفتاب در این فصل نیز ضروری است. همچنین در فصل زمستان، تابش نور خورشید نیز وجود دارد و استفاده از ضدآفتاب در صورت برآمدن آفتاب نیز توصیه می‌شود.

     

     

    آیا ضدآفتاب باعث ایجاد جوش‌های پوستی می‌شود؟

    ممکن است استفاده از ضدآفتاب در برخی افراد باعث ایجاد جوش‌های پوستی شود. این مشکل در برخی افراد با پوست چرب و حساس شایع تر است. دلیل این امر این است که برخی از ضدآفتاب‌ها حاوی موادی مانند روغن‌ها و شیمیایی‌هایی هستند که ممکن است باعث انسداد منافذ پوست شوند و ایجاد جوش‌های پوستی شوند.

    بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد جوش‌های پوستی در نتیجه استفاده از ضدآفتاب، استفاده از ضدآفتاب با ترکیبات سبک و غیر چرب است. ضدآفتاب‌هایی با ترکیبات غیر چرب، مانند رقیق کننده‌های آبی، ممکن است به پوست کمک کنند تا جذب ضدآفتاب بهتری داشته باشد و از ایجاد جوش‌های پوستی جلوگیری کند.

    همچنین، پوست خود را هر روز به دقت تمیز کنید و ضدآفتاب را به دقت بر روی پوست خود بمالید. در صورتی که پس از استفاده از ضدآفتاب، جوش‌های پوستی روی پوست شما بیشتر شده‌اند، بهتر است از استفاده از ضدآفتاب خودداری کنید و یا یک نوع ضدآفتاب دیگر با ترکیبات سبک تر و غیر چرب را امتحان کنید.

     

     

    آیا انواع پوست برای استفاده از ضدآفتاب متفاوت هستند؟

    بله، انواع پوست برای استفاده از ضدآفتاب متفاوت هستند و برای هر نوع پوست، ضدآفتابی که بهترین تاثیر روی پوست دارد، ممکن است متفاوت باشد.

    پوست چرب:

    برای پوست چرب، بهتر است از ضدآفتاب‌هایی با ترکیبات غیر چرب و سبک استفاده کنید. ضدآفتاب‌هایی با ترکیبات چرب، مانند روغن‌ها، ممکن است باعث انسداد منافذ پوست شده و ایجاد جوش و آکنه شوند.

    پوست خشک:

    برای پوست خشک، بهتر است از ضدآفتاب‌هایی با ترکیبات مرطوب کننده استفاده کنید. ضدآفتاب‌هایی با ترکیبات مرطوب کننده، مانند گلیسیرین، هیالورونیک اسید و روغن‌های نباتی، می‌توانند به پوست کمک کنند تا رطوبت آن حفظ شود.

    پوست حساس:

    برای پوست حساس، بهتر است از ضدآفتاب‌هایی با ترکیبات آرامبخش استفاده کنید. ترکیباتی مانند عصاره آلوئه ورا، کمفرت و پنتنول، می‌توانند به پوست حساس کمک کنند تا از تحریکات ناشی از نور خورشید جلوگیری شود.

    پوست مختلط:

    برای پوست مختلط، بهتر است از ضدآفتاب‌هایی با ترکیبات سبک و غیر چرب استفاده کنید. ترکیباتی مانند رقیق کننده‌های آبی، ممکن است به پوست کمک کنند تا بهتر جذب شود و از ایجاد جوش‌های پوستی جلوگیری کند.

     

     

    آیا استفاده از ضدآفتاب باعث تغییر رنگ پوست می‌شود؟

    بله، استفاده از ضدآفتاب ممکن است باعث تغییر رنگ پوست شود. برخی از ضدآفتاب‌ها حاوی موادی هستند که ممکن است باعث تغییر رنگ پوست شوند. 

    تغییرات رنگ پوست معمولاً به دلیل موادی مانند اکسید روی، تیتانیوم دی‌اکسید و مواد شیمیایی دیگری است که در برخی از ضدآفتاب‌ها به عنوان فیلترهای نور خورشید استفاده می‌شوند.

    اگر شما قصد استفاده از ضدآفتاب را دارید و می‌خواهید تغییرات رنگ پوست را کاهش دهید، بهتر است از ضدآفتاب‌هایی با ترکیبات غیر آلرژی‌زا و غیر حساسیت‌زا استفاده کنید. همچنین، برای جلوگیری از تغییر رنگ پوست، پس از استفاده از ضدآفتاب، پوست خود را به دقت و با آب گرم و صابون تمیز کنید. 

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا