در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب SPF 95 انواع پوست دکتر ژیلا - بی رنگ

    شناسه محصول: 6261124000213
    شناسه محصول: 6261124000213
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    212٬700
    182٬500 30٬200 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب SPF 95 دکتر ژیلا بدون رنگ بوده و برای همه پوست ها و سلیقه ها مناسب است. این کرم علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب سبب رطوبت رسانی به پوست شده و با استفاده از عصاره های گیاهی موجود در ترکیبات خود باعث التیام التهابات پوست می شود.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب SPF 95 انواع پوست دکتر ژیلا - بی رنگ
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب SPF 95 دکتر ژیلا بدون رنگ بوده و برای همه پوست ها و سلیقه ها مناسب است. این کرم علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب سبب رطوبت رسانی به پوست شده و با استفاده از عصاره های گیاهی موجود در ترکیبات خود باعث التیام التهابات پوست می شود.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد آفتاب SPF 95 دکتر ژیلا در فرمولاسیون خود، دارای میزان چربی کنترل شده ای می باشد که آن را برای انواع پوست مناسب می سازد. این کرم در دو نوع بی رنگ و بژ طبیعی فرموله شده است و آقایان می توانند از نوع بی رنگ آن استفاده نمایند.

    با توجه به این که نور خورشید تشکیل شده از پرتوهای فرابنفش، مرئی و فرو سرخ می باشد که این پرتوها به غیر از پرتوهای مرئی، اثرات نامطلوبی را بر روی پوست می گذارند. قرمزی، آفتاب سوختگی، تیره شدن رنگ پوست، پوسته ریزی و التهاب از اولین تأثیرات مخرب آن ها است. در بعضی مواقع اگزما، درماتیت و حساسیت های پوستی شدید را باعث می شوند و اگر درجات آن را بالاتر در نظر بگیریم می توانند پیری پوست، ایجاد چین و چروک و همچنین آسیب به سلول ها را نیز سبب شوند. خوشبختانه کرم ضد آفتاب SPF 95 دکتر ژیلا دارای جاذب های شیمیایی مورد تایید FDA و کمپلکس های بازتابنده معدنی می باشد، بنابراین در این محصول بدون این که نیاز باشد از جاذب های شیمیایی بیش از حدی استفاده شود، بالاترین میزان حفاظت کنندگی در برابر پرتوهای خورشید تأمین شده است.

    در کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 95 دکتر ژیلا از ترکیبات ارزشمند و فوق العاده ای نظیر ویتامین ها، ترکیبات گیاهی ضد التهاب، ضد چروک، ضد قرمزی، کاهش دهنده تعریق و مرطوب کننده استفاده شده است که این محصول را نسبت سایر محصولات مشابه متمایز کرده است.

     

     

    مواد مؤثر در ترکیبات کرم ضد آفتاب SPF 95 دکتر ژیلا:

    پارسول 1789:

    جدیدترین و تنها جاذب شیمیایی ای است که به منظور فیلتراسیون پرتو UVA بوده و مورد تأیید FDA قرار گرفته است. ترکیبات مشابه قدیمی تر نظیر بنزوفنون ها دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند چرا که دارای خواص سرطان زایی بوده و باعث ایجاد حساسیت، سوزش و لک می شدند.

    SunSpheres(کره های تو خالی پلیمری):

    کره هایی هستند که قابل دیدن نبوده و از آب پر شده اند و در اثر تابش نور خورشید بر روی پوست حس نمی شوند. بعد از این که کرم ضد آفتاب SPF 95 دکتر ژیلا را بر روی پوست خود استفاده می نمایید، آب به صورت غیر قابل بازگشت از کره خارج شده و کره های توخالی را جایگزین می کند. این کره ها باعث افزایش SPF می شوند. یعنی در واقع پرتوهای UV را دچار شکست و انحراف کرده و باعث جذب بیشتر توسط جاذب های فعال UV می شود. علت اصلی برتری این کره به این دلیل می باشد که علی رغم این که SPF محصول افزایش یافته ولی از جاذب های شیمیایی کمتر استفاده شده است و بدین ترتیب اثرات منفی احتمالی آن ها به حداقل می رسد. همچنین باعث ضد آب شدن محصول می شود.

    کمپلکس تیتانیوم دی اکساید:

    این ترکیب یک بازتابنده معدنی بوده و به صورت اولترافاین به همراه ترکیباتی نظیر دایمتیکون و آلومینا به صورت کمپلکس موجود می باشد. کمپلکس تیتانیوم دی اکساید در اثر ماساژ بر روی پوست جذب شده و رنگ پوست را تغییر نمی دهد. این ترکیبات همچنین از خاصیت جذب آب به صورت قوی برخوردار بوده و می توانند علاوه بر افزایش خاصیت مرطوب کنندگی کرم، از شدت تعریق بکاهند.

    عصاره آلوئه ورا:

    آلوئه ورا دارای خاصیت ضد التهابی، آنتی باکتریالی و احیا کنندگی بوده و از ویتامین ها، مواد معدنی، آنزیم ها و اسیدهای آمینه سرشار می باشد. این عصاره نقش مؤثری در درمان کهیر، اگزما، التیام انواع زخم نظیر سوختگی ها و سرمازدگی ها ایفا می کند. آلوئه ورا همچنین دارای ترکیبات پلی ساکارید بوده و می تواند سلول ها را ترمیم کرده و رشد آن ها را تحریک کند.

    روغن جوانه گندم:

    جوانه گندم دارای ویتامین های A، E، C و گروه B، بتا استرول ها، استرول های غیر صابونی و اسید های چرب ضروری می باشد و می تواند علاوه بر حفظ سلامت پوست، نرمی و شادابی را برای پوست به ارمغان بیاورد. این روغن باعث بازسازی و تغذیه سلول ها شده و همچنین می تواند زخم ها و سوختگی ها را به سرعت بهبود ببخشد. همچنین اثر بسزایی در برطرف شدن خارش و سوزش پوست های خشک و ترک خورده ناشی از اگزما دارد.

    کمپلکس MDI:

    کمپلکس MDI که ازغضروف کوسه استخراج می شود، ضد رادیکال آزاد می باشد. بنابراین از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند. همچنین آنزیمی که باعث تخریب شبکه کلاژن پوست می شود را مهار می کند. این کمپلکس استقامت لایه دفاعی پوست را افزایش داده و می تواند التهاب و قرمزی پوست را کاهش دهد و باعث رفع تیرگی و روشن شدن پوست شود.

    روغن آووکادو:

    روغن آووکادو حاوی ویتامین های A، H، C،E و عناصر معدنی نظیر پتاسیم و فسفر می باشد. این روغن از قدرت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بالایی برخوردار بوده و به راحتی در پوست نفوذ می کند. همچنین علاوه بر رفع خشکی و خارش ناشی از پسوریازیس، می تواند چین و چروک و لک های پیری را کاهش داده و آفتاب سوختگی و زخم را التیام بخشد.

    بخش غیر صابونی شونده روغن زیتون:

    ترکیبی که از بخش غیر صابونی روغن زیتون استخراج می شود، اسکوالن، کاروتن، فیتوسترول، ویتامین های D،E، K، تری گلیسیرید و اسید های چرب هستند که دارای خواص نرم کنندگی و مرطوب کنندگی می باشند. همچنین می تواند زخم ها و جراحات سطحی نظیر زخم بستر را بهبود بخشند. از دیگر قابلیت های این ترکیب می توان به دارا بودن خواص ضد آفتابی آن اشاره کرد.

    عصاره بابونه:

    این عصاره حاوی ماده آلفا بیزابولول بوده که دارای اثرات ضد التهابی، آنتی باکتریال و ضد قارچی می باشد و می تواند زخم ها و آفتاب سوختگی ها را التیام بخشد.

    آلانتویین:

    این ترکیب گیاهی دارای خواص التیام بخشی می باشد و می تواند بازسازی و تکثیر سلولی بافت های آسیب دیده را سرعت ببخشد.

    عصاره برگ زیتون:

    این عصاره از فلاوونوئیدها و اولئویوروپین تشکیل شده است که دارای اثرات آنتی اکسیدانی، ضد میکروبی می باشد و رادیکال های آزاد را جذب می کند.

    ویتامین C پایدار:

    این ویتامین اثر سفید کنندگی و ضد لک بالایی دارد و می تواند باعث افزایش سنتز کلاژن در پوست شده و روند پیری را به تأخیر بیاندازد.

     

     

    ویژگی های کرم ضد آفتاب SPF 95 دکتر ژیلا:

    • کاهش حساسیت زایی و اثرات منفی جاذب های شیمیایی
    • دارای خواص نرم کنندگی، مرطوب کنندگی، ضد التهاب و التیام بخشی به واسطه ی عصاره گیاهی موجود در ترکیبات
    • دارای خواص ضد چروک
    • افزایش درجه حفاظت کنندگی محصول به دلیل افزایش SPF
    • محافظت از پوست در برابر پرتوهای خورشیدی با چربی کنترل شده
    • قابل استفاده برای پوست های در حال درمان، پوست های حساس، بعد از پیلینگ و لیزر
    • قابل استفاده در زمان کوهنوردی، شنا و اسکی
    • مناسب برای انواع پوست به صورت روزانه و در تمام فصول

     

     

    نحوه مصرف:

    نیم ساعت پیش از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، به اندازه یک بند انگشت از ضد آفتاب را بر روی پوست تمیز صورت و گردن خود بمالید و آن را به صورت دورانی بر روی تمام سطح پوست مالش دهید تا به خوبی جذب شود.

    لازم به ذکر است در صورت مجاورت با پرتوهای UV می بایست هر 2 ساعت یک بار مصرف کرم را تمدید کنید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • در صورتی که پس از مصرف محصول دچار حساسیت یا آلرژی شدید، مصرف آن را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید.
    • در صورتی که رنگ، شکل یا بوی کرم تغییر کرد از مصرف آن خودداری کنید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • ضد آفتاب را در دمای 15 تا 25 درجه سانتی گراد قرار دهید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    خواص کرم ضد آفتاب SPF 95 دکتر ژیلا را نام ببرید؟

    1. کنترل چربی پوست
    2. محافظت از پوست در برابر اشعه های فرا بنفش
    3. دارای خواص ضد چروک
    4. دارای خواص نرم کنندگی و مرطوب کنندگی
    5. دارای خواص ضد التهاب و ضد قرمزی پوست
    6. کاهش تعریق در بدن
    7. محافظت از پوست در شرایطی نظیر شنا، اسکی و کوهنوردی

     

     

      


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا