در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF50 ژنوبایوتیک - بژ طبیعی

    شناسه محصول: 6262863400517
    شناسه محصول: 6262863400517
    دسته بندی: پوست چرب و مختلط
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    275٬500
    209٬000 66٬500 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب SPF50 فاقد چربی ژنوبایوتیک با عصاره های طبیعی مناسب پوست های چرب و جوش دار است و نه تنها چربی به پوست اضافه نمی کند، بلکه ترشح چربی پوست را نیز کنترل می کند. این کرم با رنگ بژ طبیعی پوششی یکدست مانند کرم پودر بر روی پوست ایجاد می کند.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF50 ژنوبایوتیک - بژ طبیعی
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب SPF50 فاقد چربی ژنوبایوتیک با عصاره های طبیعی مناسب پوست های چرب و جوش دار است و نه تنها چربی به پوست اضافه نمی کند، بلکه ترشح چربی پوست را نیز کنترل می کند. این کرم با رنگ بژ طبیعی پوششی یکدست مانند کرم پودر بر روی پوست ایجاد می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF 50 ژنوبایوتیک در برابر پرتوهای مخرب نور خورشید به خوبی از پوست محافظت می کند. این محصول رطوبت مورد نیاز پوست را حفظ کرده و در برابر تعریق و شستشو به صورت مقاوم عمل می کند. این محصول در انواع بی رنگ، بژ طبیعی، بژ روشن و بژ تیره تهیه شده است.

    کرم ضد آفتاب رنگی  ژنوبایوتیک از تکنولوژی نانو استفاده کرده و برای  محافظت از پوست، در برابر اشعه های مضر نور خورشید نظیر UVB و UVA در نظر گرفته شده است.

    این محصول بدون چربی و پارابن بوده و با مقاومت بسیار بالا در برابر تعریق و شستشو، برای پوست های چرب و مختلط بسیار مناسب می باشند و اثر آن ها به راحتی از روی پوست پاک نمی شود.

    در ترکیبات این کرم از عصاره های گیاهی فراوانی نظیر، عصاره آفتاب گردان، گل مغربی و همچنین آلوئه ورا استفاده شده است. علاوه بر این عصاره های گیاهی، به منظور تغذیه رسانی به پوست، ویتامین E در این کرم به کار برده شده است.

     

     

    مواد مؤثر در ترکیبات این محصول:

    آلوئه ورا:

    این گیاه می تواند به عنوان یک ماده ی ترمیم کننده و تسکین دهنده پوست عمل کند و سلامتی، زیبایی و شادابی پوست را افزایش دهد. آلوئه ورا قابلیت این را دارد که لکه های پوستی، آفتاب سوختگی، بریدگی و سوختگی و همچنین جوش ها را از روی پوست ناپدید کند. این گیاه که برای انواع پوست قابل استفاده بوده و مؤثر عمل می کند می تواند با رطوبت رسانی به پوست، از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کرده و مانع بروز پیری زودرس شود.

     

    گل مغربی:

    این گیاه برای پوست بدن بسیار مفید بوده و خواص فراوانی دارد . چرا که این گیاه دارای اسید های چرب ضروری نظیر امگا 6 برای بدن می باشد و با تنظیم کردن هورمون های بدن، جوش های هورمونی را از بین ببرد. از این گیاه پرخاصیت می توان استفاده کرد و بیماری هایی نظیر اگزما، آلرژی، قرمزی، خارش و سوزش پوست را درمان کرد.

     

    عصاره آفتاب گردان:

    روغن آفتاب گردان از ویتامین E غنی می باشد و به همین دلیل می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، از پوست محافظت کند. همچنین این گیاه سرشار از انواع ویتامین ها نظیر: ویتامین A، ویتامین D، ویتامین C و ویتامین K می باشد و می تواند در برابر عوامل استرس زا محیطی مقاومت کرده و مانع ایجاد چین و چروک بر روی پوست شود.

     

    ویتامین E:

    این ویتامین می تواند علاوه بر افزایش رطوبت و خاصیت کشسانی پوست، باعث مستحکم شدن دیواره ی مویرگی پوست شده و بر سلامت و جوان سازی پوست تأثیر بسزایی بگذارد.

     

     

    ویژگی های کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک:

    • مقاومت بالا در برابر پرتوهای مخرب نور خورشید و محافظت از پوست با بهره گیری از تکنولوژی نانو
    • حفظ رطوبت مورد نیاز پوست
    • پایداری بالا در برابر تعریق وشستشو
    • دارای قابلیت ضد باکتری و ضد التهابی
    • حاوی عصاره های گیاهی آفتاب گردان، گل مغربی و آلوئه ورا
    • حاوی ویتامین E
    • تنظیم چربی پوست و ضد براقی آن
    • فاقد پارابن و چربی
    • مناسب برای پوست های چرب و مختلط
    • دارای SPF : 50

     

     

    نحوه مصرف:

    20 دقیقه پیش از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب، کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک را بر روی پوست مالیده و با کمک نوک انگشتان به خوبی ماساژ می دهید.

    لازم به ذکر است که مصرف کرم ضد آفتاب بر روی پوست می بایست هر 3 الی 4 ساعت یکبار تمدید شود.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • فراورده را در محیطی خشک و به دور از تابش مستقیم آفتاب قرار دهید.
    • کرم ضد آفتاب را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • از تماس کرم ضد آفتاب با چشم ها خودداری شود.
    • از مصرف کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک پس از گذشت تاریخ انقضا بپرهیزید.
    • قبل از استفاده از این محصول می توانید مقدار کمی از آن را بر روی پوست لاله گوش و یا سطح داخلی بازوی خود تست کنید و در صورت عدم بروز حساسیت طی 24 ساعت، می توانید آن را برای هر قسمت از بدن خود که می خواهید استفاده کنید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    آیا زمانی که در منزل هستیم نیاز به استفاده از ضد آفتاب داریم؟

    بله. با توجه به این که اشعه UVB از شیشه و پرده عبور کرده و با پوست شما تماس حاصل می کند بهتر است زمانی که در منزل هستید هم از ضد آفتاب استفاده نمایید. همچنین این کرم به منظور درمان لک، چین و چروک و جوش نیز در نظر گرفته شده است بنابراین استفاده از آن در مواقعی که در منزل هستنید می تواند به درمان این موارد کمک کند.

     

     

    ضد آفتاب رنگی چیست؟

    در کرم های ضد آفتاب رنگی از رنگدانه هایی به نام اکسید آهن، اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم استفاده شده است که توانایی منعکس کردن نورهای نامرئی را دارا می باشند.

    ضد آفتاب های رنگی علاوه بر این که در برابر اشعه های UV از پوست محافظت می کنند می توانند نور آبی ساطع شده از صفحه نمایش کامپیوتر و گوشی همراه را مسدود کرده و بدین ترتیب مانع از رسیدن آسیب به پوست شوند.

    از دیگر قابلیت های ضد آفتاب رنگی می توان به پوشانندگی بهتر عیوب و لک های جزئی آن بر روی پوست اشاره کرد که علاوه بر دادن ظاهری زیبا به پوست، لایه سفید گچی بر روی آن باقی نمی ماند.

     

     

    آیا کرم های ضد آفتاب رنگی را می توان جایگزین کرم پودر کرد؟

    بله. با توجه به رنگدانه های موجود در کرم های ضد آفتاب رنگی، پوشانندگی این کرم ها برای پنهان کردن لک ها و دیگر عیوب پوستی بسیار بالا می باشد. بنابراین می توان این کرم را که دارای بافت سبکی بوده و هیچ ردی از چربی از خود باقی نمی گذارد، جایگزین کرم پودر معمولی کرد و بدون نیاز به یک آرایش سنگین، زیبایی و درخشش طبیعی را برای پوست به ارمغان آورد.

     

     

    آیا استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی لک میاره؟

    خیر. در ترکیبات ضد آفتاب رنگی هیچ گونه مواد مضری وجود نداشته که سبب ایجاد لک شود و لازم به ذکر است که تمامی ترکیبات کرم های ضد آفتاب رنگی با کرم های ضد آفتاب بی رنگ یکسان بوده و تنها به دلیل وجود رنگدانه هایی که باعث رنگ بخشیدن به پوست می شوند و عیوب پوست را می پوشانند، این دو محصول را می توان از یکدیگر تفکیک کرد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا