در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 3

    شامپو تقویتی و ضد ریزش

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    بهترین شامپو تقویت کننده

    تقویت موها و مراقبت از سلامت موها دغدغه‌ای است که امروزه افراد، بیش از گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. شامپو زدن به موها موجب از بین رفتن آلودگی و چربی اضافی مو و پوست سر می شود. ویتامین ها و روغن های طبیعی به کار رفته در شامپوهای تقویت کننده می تواند موهای شما را به خوبی آبرسانی کند و از خشک یا چرب شدن بیش از حد موها جلوگیری کند. از طرف دیگر استفاده از شامپوهای نامناسب می تواند موهای شما را خشک یا چرب کند و یا حتی زمینه ریزش موها را فراهم سازد.  حتما می‌دانید که یکی از شایع‌ترین دلایل ریزش مو یا پژمردگی موها، استرس و فشار روحی است. بنابراین شاید آشنایی با بهترین شامپو تقویت کننده بتواند از سلامت موهایتان به خوبی مراقبت کند و از عوامل آسیب‌زا دور نگهش دارد.. برای انتخاب بهترین شامپو تقویت کننده باید به سراغ شامپوهایی برویم که ترکیبات و عصاره‌های به کار رفته در آن‌ها برای موهایمان مفید و کارساز هستند. 

     

    انواع شامپوهای تقویت کننده مو

    شامپوها باید با توجه به جنس موهای ما انتخاب شوند. درواقع سازگاری نوع شامپوی تقویت کننده با جنس مو مهم ترین موضوعی است که باید در زمان استفاده از شامپو به آن توجه کنید. افرادی که پوست سر و موی آن ها چرب است باید از شامپوهای تقویتی موهای چرب استفاده کنند. این شامپوها طوری طراحی شده اند از ایجاد چربی بیش از اندازه مو جلوگیری می کنند و پوست سر و موها را پاکسازی می کنند.

    شامپوی تقویت کننده موی خشک از ایجاد خشکی و آسیب به موها جلوگیری می کند و مانع ایجاد شکنندگی موها می شود. در این شامپوهای تقویت کننده از عصاره ها و روغن های طبیعی استفاده می شود. شامپوی تقویت کننده موهای معمولی نیز به حفظ حالت طبیعی موها کمک می کند و به خوبی موها را رطوبت رسانی می کند و با تقویت موها به درخشندگی و زیبایی بیشتر آن ها کمک می نماید.

     

    شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو

    تاثیر شامپو ضد ریزش مو

    شامپو ضد ریزش یکی از اولین مواردی است که هنگام ریزش مو به ذهن می‌رسد.  در شامپو های ضد ریزش مو علاوه بر مواد شوینده و حالت دهنده مقداری ویتامین و سایر ترکیبات از قبیل عصاره گیاهان، پروتئین و اسیدهای آمینه وجود دارد.

     

    سخن پایانی

    انتخاب یک شامپو تقویت کننده مناسب می تواند نرمی و لطافت بیشتری به موهای شما ببخشد و با تغذیه پیاز مو، از ریزش مو و شکنندگی و خشک شدن بیش از اندازه موها جلوگیری کند. سعی کنید قبل از انتخاب یک شامپوی مناسب، ابتدا جنس موهای خود را شناسایی کنید. سپس با انتخاب یک شامپوی مناسب به سلامت و تقویت موهای خود کمک کنید.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا