در حال بارگذاری...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    کپسول فست ران او پی دی؛ بهترین مکمل‌ ضد آرتروز

    شنبه 21 مهر 1403 ساعت 14:15 بازدید: 35 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    کپسول فست ران او پی دی؛ بهترین مکمل‌ ضد آرتروز

    آرتروز امروزه یکی از بیماری‌های بسیار شایع بین افراد میانسال و مسن در هر جامعه‌ای می‌باشد. قرص ضد آرتروز فست ران با هدف کاهش علائم بیماران مبتلا به آرتروز تهیه شده است. ترکیبات موجود در این قرص کاملاً گیاهی بوده و برخلاف سایر قرص‌های غضروف ساز و ضد آرتروز عوارض گوارشی ندارد. 

    فست ران

    کپسول فست ران او پی دی فارما 

    مفصل‌ها یکی از اولین قسمت‌های بدن هستند که در پی کهولت سن دچار تحلیل می‌شوند. البته بیماری‌هایی مانند روماتیسم مفصلی و استئوآرتریت یا همان آرتروز نیز جزو عواملی هستند که سبب آسیب رسیدن به غضروف‌ها می‌شود. غضروف‌ها بافت‌های نرم بین استخوان‌ها در مفاصل ما هستند که فشار وارد شده به مفاصل را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. تحلیل رفتن یا آسیب دیدن آن‌ها، سبب ساییده شدن استخوان‌ها بهم و ایجاد درد و التهاب در مفاصل می‌شود. از این رو، توصیه می‌گردد که با بالا رفتن سن، افراد (به خصوص بیماران مبتلا به استئوآرتریت و روماتیسم) مصرف مکمل غضروف ساز را در برنامه غذایی خود قرار دهند. کپسول فست ران یک قرص غضروف ساز است که به تقویت مفاصل نیز کمک می‌کند. 

    کپسول فست ران او پی دی فارما مکمل غذایی کامل است. این کپسول حاوی عصاره آووکادو و سویا بوده که مانند قرص مگنیفورت  تاثیر مستقیم روی کاهش درد و التهاب مفصل دارد. با مصرف این کپسول از تخریب مفصل و غضروف جلوگیری شده و عملکرد آن بهبود می‌پذیرد. 

    عملکرد فست ران

    عملکرد کلی قرص فست ران

    این نوع مکمل معمولاً به‌عنوان یک حمایت‌کننده مفاصل معرفی می‌شود و هدف اصلی آن بهبود سلامت سیستم حرکتی است. عملکرد آن به این صورت است که مواد مؤثره به متوقف‌کردن یا کاهش روند تخریب مفاصل و غضروف‌ها کمک می‌کنند.

    عصاره آووکادو

    • ویتامین‌ها و مواد معدنی: آووکادو شامل ویتامین‌های E، C و K است که خواص ضد التهابی دارند. این ویتامین‌ها می‌توانند به جلوگیری از التهاب و کاهش درد کمک کنند.
    • چربی‌های امگا-۳: چربی‌های سالم موجود در آووکادو ممکن است اثرات مفیدی در کاهش التهاب داشته باشند.
    • آنتی‌اکسیدان‌ها: وجود آنتی‌اکسیدان‌ها در آووکادو از آسیب‌دیدگی سلولی جلوگیری می‌کند و سلامت عمومی مفاصل را بهبود می‌بخشد.

    عصاره سویا

    • ایزوفلاونوئیدها: این ترکیبات گیاهی خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند و می‌توانند از آسیب به سلول‌های مفصلی جلوگیری کنند. ایزوفلاونوئیدها همچنین باعث تعدیل سیستم ایمنی می‌شوند.
    • سرعت احیای بافت: سویا به دلیل پروتئین‌های بالای خود می‌تواند به ساخت و ترمیم بافت‌های غضروفی کمک کند که این مسئله در بهبود تحرک مفاصل حائز اهمیت است.

    ترکیبات فست ران

    مزایای اصلی 

    1. حفظ سلامت مفاصل 

      ترکیبات موجود می‌توانند به تقویت غضروف‌ها کمک کنند و از تخریب آنها جلوگیری کنند.
    2. کاهش التهاب و درد 

      با تأثیر بر فرایندهای التهابی، این قرص می‌تواند به کاهش درد و ناراحتی‌های ناشی از التهاب مفاصل کمک کند.
    3. بهبود تحرک و انعطاف‌پذیری 

      مصرف این مکمل ممکن است به افزایش دامنه حرکتی و انعطاف‌پذیری مفصل‌ها کمک کند.
    4. کاهش علائم یائسگی

      قرص فست ران با داشتن ترکیبات موثر مانند آووکادو و سویا به تسکین علائم یائسگی مانند گرگرفتگی، دردهای عضلانی و کاهش تراکم استخوان کمک می‌کند.

    فست ران

    موارد منع مصرف 

    هر دارو و مکملی به نوبه خود، ممکن است عوارضی را برای فرد به وجود آورد، اما مصرف درست و دانستن اطلاعات کافی از عوارض ناشی از مصرف آن می‌کاهد. فست ران (Fastrun) دارای ترکیبات گیاهی از جمله آووکادو و سویا است. سویا موجود در آن حاوی مقدار زیادی پروتئین است که سبب سرکوب التهاب و درد زانو می‌شود. آووکادو هم ماده ای مفید جهت کاهش التهاب است. پس می‌توان گفت ترکیبات موجود در این مکمل، هیچ گونه عوارض شیمیایی برای فرد ایجاد نمی‌کند. ولی قبل از مصرف کپسول فست ران مطمئن شوید که نسبت به ترکیبات موجود در آن آلرژی نداشته باشید تا دچار عوارض نشوید. 

    همچنین مصرف قرص فست ران در شیردهی و بارداری ممنوع است. 

     

    کپسول فست ران (Fastrun) چاق کننده است؟

    استفاده طولانی مدت از مکمل‌ها ممکن است اثرات مختلفی روی بدن داشته باشد. بسیاری از افراد میانسال نگران این هستند که با مصرف کپسول فست ران دچار اضافه وزن شوند. در پاسخ به سوال اینکه آیا کپسول فست ران چاق کننده است یا نه؟ باید گفت خیر. با توجه به اثرات کپسول فست ران و عملکرد و اثرات آن، این قرص هیچ تاثیری روی افزایش وزن و چاقی حتی در طولانی مدت ندارد. تنها اثر این دارو، کاهش التهاب و درد مفاصل است. پس بدون نگرانی از چاق شدن و افزایش وزن می‌توانید از این محصول برای مشکلات کاهش درد و مفصلی خود استفاده نمایید. 

     

    قرص فست ران او پی دی فارما قند را بالا می‌ برد؟

    برخی از افراد نگران افزایش قند خون بعد از استفاده از قرص فست ران هستند. برای رفع نگرانی این افراد باید گفت که قرص فست ران (Fast Run) دارای ترکیبات موثری مانند آووکادو و سویا است. آووکادو موجود در این محصول کمتر از ۱ گرم فند، فیبر و چربی‌های سالم دارد، بنابراین لازم نیست نگران افزایش سطح قند خون خود باشید. از طرفی سویای موجود در فست ران باعث کاهش کلسترول خون، قند خون و بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به دیابت می‌شود. پس می‌توان گفت قرص فست ران او پی دی فارما نه تنها قند را بالا نمی‌برد، بلکه به کنترل آن کمک می‌کند. اما افراد مبتلا به دیابت و کسانی که نگران افزایش قند خون بعد از مصرف فست ران هستند، بهتر است با پزشک معالج خود مشورت نمایند. 

    فست ران در سنین بالا

    کپسول فست ران برای دیسک کمر

    دیسک کمر از جمله دردهای آزاردهنده مفصلی است که فرد بیمار را از انجام ساده‌ترین کارها هم باز می‌دارد. خوشبختانه قرص فست ران با ترکیبات گیاهی و موثر مانند سویا و آووکادو می‌تواند درد ناشی از این عارضه را تا حد زیادی کاهش دهد. مصرف قرص فست ران او پی دی فارما به مدت ۳ الی ۱۲ ماه می‌تواند التهاب استخوان‌های مفاصل را کاهش دهد و از تنگ شدن فضای مفصلی نیز جلوگیری کند. اسیدهای چرب موجود در آووکادو در کنار ایزوفلاون‌های سویا، به بازسازی غضروف‌ها کمک کرده و درد ناشی از خشکی مفصل در افراد مبتلا به دیسک کمر را کاهش می‌دهد.

     

    جمع بندی 

    مفاصل از اولین قسمت‌های بدن هستند که با افزایش سن و پیری دچار تحلیل و بیماری‌هایی مانند روماتیسم مفصلی و استئوآرتریت یا همان آرتروز می‌شوند. تحلیل رفتن یا آسیب دیدن مفصل‌ها، سبب ساییده شدن استخوان‌ها و ایجاد درد و التهاب در آنها می‌شود. کپسول غضروف ساز فست ران fastrun  با داشتن ترکیبات موثر مانند آووکادو و سویا به کاهش التهاب و درد مفاصل، زانو و بازسازی غضروف‌ها به خصوص در افراد مبتلا به بیماری‌های ذکر شده کمک می‌کند. /ص 

    کپسول فست ران او پی دی؛ بهترین مکمل‌ ضد آرتروز کپسول فست ران او پی دی؛ بهترین مکمل‌ ضد آرتروز کپسول فست ران او پی دی؛ بهترین مکمل‌ ضد آرتروز
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا