در حال بارگذاری...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    هیرتامین؛ پکیج کامل سلامت موها

    سه شنبه 27 شهریور 1403 ساعت 21:47 بازدید: 569 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    هیرتامین؛ پکیج کامل سلامت موها

    هیرتامین شامل ترکیبات قوی از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است که بهترین مکمل برای موها هستند. در دنیای پرشتاب امروزی، مشکلات مو مانند ریزش مو، شکستگی و نازک شدن مو غیر معمول نیست.
    هیرتامین یک ترکیب طبیعی مشتق شده از گیاه هیرتا است که بومی مناطق خاصی از جهان است. این ترکیب در سال‌های اخیر به دلیل خواص تقویت کننده مو مورد توجه قرار گرفته است. قرص Advanced Formula محصولی از برند هیرتامین hairtamin ساخت کشور امریکا است. 
    هیرتامین با تغذیه فولیکول‌های مو از درون عمل می‌کند. گردش خون را در پوست سر تقویت می‌کند. بعلاوه اطمینان می‌دهد که ریشه مو، مواد مغذی ضروری مورد نیاز برای رشد را دریافت می‌کند. این باعث می شود موهای قوی تر و سالم تر داشته باشید. 

    هیرتامین

    ترکیبات قرص هیرتامین

    قرص هیرتامین Advanced Formula شامل ترکیبات قوی از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها می باشد که برای داشتن موهایی پرپشت، ضخیم و بلند بهترین مکمل هستند. از ترکیبات استفاده شده در تولید قرص هیرتامین می توان به ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3، تمام ویتامین های خانواده B، سلنیوم، زینک (روی)، منیزیم، آلوئه ورا، گیاه دم اسب، رزماری، فلفل سیاه، فلفل قرمز، آرد برنج، زردچوبه، گزنه، گیاه براهمی (باکوپا) و … اشاره کرد. 

    ویتامین ها و مواد معدنی در هیرتامین 

    • ویتامین A

    تمام سلول های بدن از جمله ریشه موها برای رشد به ویتامین A نیاز دارند. این ویتامین غدد پوست را به تولید سبوم سالم فعال می کند. سبوم روغنی است که به طور طبیعی در پوست سر برای تقویت و شادابی موها تولید می شود.

    • ویتامین C

    ویتامین C تولید کلاژن در پوست را تقویت می کند. کلاژن یک بافت همبند ضروری موجود در ریشه موها است.

    • ویتامین D3

    ویتامین D3 فولیکول های خفته را به فاز رشد بازمی گرداند و به آن ها کمک می کند تا موهای جدید ایجاد کنند. اگر در زمان مناسب و به موقع این ویتامین به فولیکول های آسیب دیده و تخریب شده برسد، حتی موجب ترمیم و بازسازی فولیکول مو نیز می شود.

    تیامین یا ویتامین B1 نقش مهمی در رشد و تغذیه رسانی به موها دارد.

    ریبوفلاوین یا همان ویتامین B2 اکسیدان های مضر بدن که موجب تخریب پوست سر می شوند را از بین می برد. کمبود ریبوفلاوین یکی از علت های اصلی ریزش مو است.

    نیاسین (B3) آنتی اکسیدانی است که التهاب پوست را کاهش می دهد و از پوست و مو در برابر آسیب های محیطی و اشعه ماورای بنفش مراقبت می کند.

    ویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) در بازسازی ساقه مو نقش موثری دارد. مصرف این ویتامین به کمک سایر مواد مغذی موجود در این محصول، منجر به ایجاد موهایی مقاوم، براق و سالم می گردد.

    ویتامین B6 با نام علمی پیریدوکسین HCI برای درمان آلوپسی کاربرد دارد.

    بیوتین B7 منجر به افزایش سوخت و ساز چربی ها، کربوهیدرات و پروتئین هایی در بدن می شود که برای رشد موها نیاز است. بیوتین از موها در برابر خشکی و شکنندگی محافظت می کند.

    اسم ویتامین B9 فولیت می باشد که عملکرد آن تغذیه رسانی به سلول های سالم مو است.

    در نهایت آخرین ویتامین این خانواده بزرگ B12 یکی از عناصر اصلی در تولید گلبول قرمز و مسئول اکسیژن رسانی به فولیکول موهاست. معمولا کمبود این ویتامین در بدن افراد زیادی دیده می شود.

    • سلنیوم

    سلنیوم آسیب رادیکال های آزاد موجود در محیط را کاهش می دهد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. مطالعات نشان می دهد کمبود سلنیوم در بدن همواره ریزش مو را به همراه دارد.

    • زینک

    زینک یک ماده معدنی ضروری و کمیاب در بدن است. این ماده در بسیاری از فرایندها و عملکردهای بدن مانند تولید مثل سلولی، تعادل هورمونی، عملکرد ایمنی طبیعی، جذب مناسب ویتامین ها و سنتز پروتئین نقش حیاتی دارد. علاوه بر جلوگیری از ریزش مو در بهبود کیفیت و بافت پوست نیز موثر است.

    ترکیبات هیرتامین

    ترکیب گیاهان طبیعی در هیرتامین

    گیاهان طبیعی مانند براهمی، دم اسب، رزماری، گزنه، زردچوبه و … از روزگاران قدیم برای مراقبت از سلامت و رشد موها توصیه می شوند.

    • فلفل

    فلفل به دلیل حرارت و تحرکی که در بدن ایجاد می کند باعث افزایش گردش خون و انرژی می شود در نتیجه مواد مغذی و ویتامین ها سریع تر جذب شده و زودتر از طریق خون به نواحی مورد نیاز مثل ریشه موها می رسند. در واقع جذب بعضی مواد توسط بدن فقط در صورتی انجام می شود که به همراه فلفل مصرف شوند. 

    • عصاره آلوئه ورا 

    هیرتامین حاوی آلوئه ورا است. این عصاره حاوی آنزیم های پروتئولیتیک است که برای پوست سر مفید است و رشد مو را تشویق می کند. به عنوان یک حالت دهنده به خوبی عمل می کند و موهای شما را ابریشمی و براق می کند. همچنین باعث رشد موهای سالم، جلوگیری از خارش پوست سر، کاهش شوره سر و حالت دادن به موهای شما می شود.

     

    • پودر برگ رزماری 

    پودر برگ رزماری از دیگر ترکیبات مکمل هیرتامین اصلی است. این عصاره فولیکول های مو را تحریک می کند و اجازه می دهد تا خون غنی از مواد مغذی به هر فولیکول برسد و رشد مو را تقویت کند. به دلیل خاصیت ضد میکروبی که دارد موها را به آرامی تمیز می کند. همچنین درخشندگی را بهبود می بخشد و پوست سرهای تحریک پذیر، خشک، پوسته پوسته و آلوده به شوره را تسکین می دهد.

    • عصاره براهمی(باکوپا) 

    برهمی یک گیاه خزنده است که با ضخیم تر و بلندتر کردن مو به رشد آن کمک می کند. هنگامی که براهمی را به طور منظم روی موهای خود می زنید، خشکی، خارش و پوسته پوسته شدن موهایتان را کاهش می دهد و موهای شما سالم و مغذی به نظر می رسد. 

    درخشندگی و سلامت مو ویژگی های مکمل هیرتامین

    مکمل هیرتامین ، به عنوان محبوب‌ترین محصول تقویت کننده مو، پوست و ناخن شناخته می‌شود. همچنین کپسول هیرتامین hairtamin دارای ترکیبات موثری است که در کنار هم، باعث درمان ریزش مو می‌شوند. با مصرف صحیح هیرتامین ، در مدت کوتاه کمتر از ۶۰ روز، نتایج شگفت‌انگیز آن را مشاهده خواهید کرد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های هیرتامین می‌پردازیم:

    قرص هیرتامین اصل دارای ترکیبات استثنایی (انواع ویتامین‌ها، سلنیوم، آلوئه ورا، زینک، فلفل، رزماری، زردچوبه و …) است که به درمان قطعی ریزش مو می‌پردازد. بعد از دوره دو ماهه، نتایج بسیار شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    • اکسیژن رسانی به مو 

    داشتن موهای سالم نیازمند دریافت اکسیژن کافی و تغذیه مناسب است تا بتواند فرایند اکسیژن رسانی را به نحو احسنت انجام دهد. خرید قرص هیرتامین، با اکسیژن رسانی صحیح و درست به پوست و مو، باعث افزایش رشد و مانع از خشکی و شکنندگی آن می‌شود و می‌تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

    • تغذیه سلولی 

    هیرتامین با داشتن ترکیبات مغذی از ریزش مو جلوگیری می‌کند و آن را مجددا احیا می‌کند. همچنین با داشتن مواد معدنی و خاصیت آنتی اکسیدانی به درخشان شدن موهای شما کمک ویژه‌ای می‌کند.

    • تحریک کلاژن سازی 

    کلاژن یکی از پروتئین‌هایی است که به مقدار زیاد در بدن وجود دارد. این ماده تاثیر به سزایی در بهبود بخشیدن قابلیت ارتجاعی پوست دارد و نقش موثری در حفظ سلامت مو دارد. ویتامین C موجود در مکمل هیرتامین، کلاژن سازی را افزایش می‌دهد و تاثیر چشمگیری در کاهش ریزش و تقویت ساقه مو دارد.

    افزایش رشد مو

    • افزایش رشد مو 

    ویتامین D و ویتامین‌های گروه B موجود در کپسول هیرتامین اصل در تقویت مو و تامین ویتامین‌های مورد نیاز پوست، مو و ناخن تاثیر به سزایی دارد.

    • افزایش درخشندگی و بازسازی موی آسیب دیده 

    قرص هیرتامین اصل حاوی عصاره دم اسب بوده که به افزایش درخشندگی مو کمک می‌کند و با تنظیم کردن ید موجود در بدن شما، باعث بهبود رشد مو می‌شود. 

    نحوه استفاده از قرص هیرتامین اصل

    نحوه استفاده از این مکمل و قیمت قرص هیرتامین اصل به طور کامل در کاتالوگ شرح داده شده است. اما به طور کلی روش مصرف این مکمل به گونه‌ای است که بزرگسالان باید روزی یک عدد از آنها را همراه با وعده غذایی که می‌خواهند میل کنند، مصرف کنند. در مورد دوز مصرفی نوجوانان بهتر است با پزشک مشورت نمایید. 

    پکیج سلامت مو

    موارد منع  و هشدار مصرف مکمل هیرتامین 

    این محصول گیاهی و عاری از مواد شیمیایی سمی و سایر مواد مضر است. همچنین از تمام ویتامین ها و مواد معدنی عمومی تشکیل شده است که در دوزهای خاص بی خطر است. اما ممکن است در برخی موارد عوارض جانبی از قبیل موارد زیر ایجاد کند: 

    • از آنجا که حاوی بیش از حد مواد تشکیل دهنده است، ممکن است باعث ناراحتی معده شود.
    •  ممکن است باعث تهوع و استفراغ شود.
    • چون حاوی زردچوبه است که ممکن است باعث اسهال شود.
    • امکان دارد بعد از مصرف HairTamin احساس سرگیجه کنید.
    • هیرتامین همچنین می تواند باعث احتباس مایعات شود.
    • اگر به هر یک از اجزای موجود در این مکمل حساسیت دارید، از مصرف آن اجتناب کنید.
    • برای ایمن ماندن، در صورت بارداری یا شیردهی از مصرف آن اجتناب کنید. 

     

    جمع بندی 

    در واقع مکمل هیرتامین، پکیجی کامل برای درمان، تقویت و حفظ سلامت موها است. بنابراین انواع ویژگی‌ها و ترکیباتی که در محصولات دیگر وجود دارد، در این فرآورده به صورت یک جا جمع شده است. اولین و مهم‌ترین کارایی این قرص، تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن است؛ همچنین گردش خون در ناحیه پوست سر را بیشتر کرده و از عوامل خارجی دخیل در آسیب رساندن به مو (مثل اشعه آفتاب) جلوگیری می‌کند. همچنین پروتئین‌ها و مواد مغذی بسیاری دارد که علاوه بر داشتن خاصیت برای موها، برای پوست و ناخن هم مفید است. جلوگیری از خشکی مو، تقویت درخشندگی گیسوان و تولید تارهای جدید، از دیگر خواص شگرف هیرتامین است. همچنین این قرص را هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند استفاده کنند و محدود به جنسیت خاصی نیست./ص

     

    هیرتامین؛ پکیج کامل سلامت موها هیرتامین؛ پکیج کامل سلامت موها هیرتامین؛ پکیج کامل سلامت موها
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا